top of page
חצובה גמישה 3 ב-1 Pictar - צבע כחול

65 ש״ח

היי תוכניסטים! בוער בכם לצלם עכשיו סדרת מדריכים, קליפים מדליקים, קורס אינטרנטי, כתבות מצולמות, הופעה מהסלון כי אין אופציה להופיע בשום מקום? אתם בוודאי יודעים שאתם צריכים להצטייד בכמה דברים לא יקרים אך חשובים לטובת האיכות והמקצועיות – מיקרופון, תאורה ואיך לא, גם לא חצובה. נראה לי שמצאתי בשבילכם את החצובה הכי גמישה שמציעה 3 פתרונות ב-1, שיכולה לענות על כל כך הרבה צורכי צילום. תכירו את החצובה הגמישה של Pictar. זו חצובה אחת שיכולה להתאים לכל המצלמות שלכם! מושלמת גם לסמאטרפונים, גם למצלמות ואפילו למצלמות אקסטרים. ניתן למקם אותה על פני כל משטרה, מסביב לכל חפץ. יש לה חמש רגליים גמישות ועמידות באופן מיוחד כך שניתן לעצב אותן ממש כחומר ביד היוצר, שהוא, כמובן, אתם.

החצובה מאפשרת לכם חיבור קל לכל סוגי המצלמות ולכל סוגי הטלפונים כמעט הנמכרים בשוק. ניתן לחבר אותה אפילו ליד שלכם בעת שהטלפון מורכב עליה בעת צילום בתנועה כדי להשיג זוויות מעניינות ומיוחדות של צילום, תוך שמירה על יציבות.

החצובה מסוכרנת עם אפליקציית Pictar שפותחה במיוחד על מנת לשפר את איכות הצילום, בין אם מדובר בסטילס או בוידאו. היא כוללת פונקציות המותאמות למגוון רחב של מצבים, בין אם זה צילום בחדר סגור, צילום בטבע, צילום קבוצתי, צילום אישי ועוד. נותר רק לכם לבחור את מצב הצילום המתאים לכם ביותר ותראו את איכות התמונה משתבחת פלאים. החצובה קומפקטית באופן מדליק ולכן היא יכולה ללכת אתכם לכל מקום. היא שוקלת בסך הכול 75 גרם. היא מתקפלת, ניתנת לשיטוח או לגלגול, ותוכלו להכניס אותה לכל תיק בקלות. טיפ טיפון: אם אתם מצלמים לקוח שלכם, תוכלו לקחת אותה אתכם פשוט לטובת צילום שלו. מבלי להיסחב עם משהו כבד שמצריך אפילו להזיז את הרכב.

כמו שכבר נכתב פה, החצובה הזו היא אחת אמנם אבל מושלמת לשלוש סוגי מכשירים – טלפונים, מצלמות ומצלמות פעולה. היא מותאמת בקלות לכל אמצעי צילום שתבחרו. מעבר לכך, היא ממש מודולרית, קומפקטית בגודל ובמשקל. היא תהפוך לחברה הכי טובה שלכם כשתתמכרו לצלם איתה מכל מקום, במיוחד אם אתם בקטע של תיעוד עצמי בכל הזדמנות הנקרית בדרככם.

זה נפלא שניתן למקם את החצובה על כל משטח. 5 רגלי המתכת עמידות כך שהן מספקות יציבות בעוד כיסוי הסיליקון הרך מספק גמישות. יש נקודות סיליקון ליציבות ולאחיזה מיטבית.

אה, ועוד פרט קטן – החצובה תומכת בהחלט בפלאש חיצוני, אם תרצו בכך.

נכון שממש בא לכם לקנות אותה? היא אפילו עולה רק 65 ₪ שזה משתלם במיוחד. כאן תוכלו לרכוש >> https://ksp.co.il/t/pbW0R4

bottom of page