top of page
מיקרופון אלחוטי עם רסיבר Behringer ULM300MIC

559 ש״ח

היי תוכניסטים! שאפו על ההחלטה להיכנס לעולמות הוידאו ולייצר תוכן וידאו שהוא, כידוע, התוכן שהכי ממיר היום לקוחות והכי מעניין אנשים. בסרטון וידאו אפשר להעביר כל כך הרבה דברים שלא ניתן להעביר גם בפוסט שכתוב הכי קריאטיבי ומושך תשומת לב. אנשים רוצים להכיר אתכם טוב יותר, אנשים אוהבים לצרוך וידאו וחוץ מזה, שהכי קל לצבוע אנשים שצפו בסרטון שלכם ולא סתם חלפו על פניו בפיד עמוס במתחרים שלכם. ומה צריך בין היתר בשביל תוכן וידאו איכותי? סאונד איכותי. בין אם אתם עושים קריינות לסרטון ובין אם אתם מקליטים את עצמכם מדברים אל המצלמה, חשוב שישמעו אתכם מקצועי. תצאו מקצועיים – תשדרו מקצועיות – הלקוחות יתפסו מכם מקצוענים. זו נוסחה פשוטה מאוד. שילוב בין תאורה איכותית לבין סאונד איכותי יביא לכם תוצאות מרשימות. לגבי מיקרופון, הפעם אני רוצה להמליץ לכם על מיקרופון סופר מקצועי ברמת אולפנים שהוא אפילו אלחוטי ומגיע עם רסיבר מבית Behringer, חברה בעלת מוניטין בתחום, דגם ULM300MIC שיביא לכם את המקצועיות הזו בסכום ממש משתלם, בסך הכול 559 ₪. זה מחיר שלגמרי שווה את ההשקעה הכספית. מדובר במערכת עם מיקרופון איכותי שמאפשרת לכם לעבוד בחדר העבודה שלכם בלי מגבלות כלשהן כבלים מתחת לרגליים הודות לאלחוטיות. ושלא יהיה ספק, האלחוטיות אינה פוגמת באיכות. הצליל האיכותי הגבוה ביותר מסופק על ידי הרסיבר של המיקרופון שמעוצב בהתאמה אישית לביצועיים קוליים ויש לו משדר מובנה הפועל בטווח של 2.4 ג'יגה הרץ.

לא יהיה לכם הפרעות כלשהן בסאונד. המשדר החדיש שפועל ברצועת התדרים המדוברת גם מוצפן דיגיטלית, כך שהאות שלכם עובר במיטב האיכות ובהגדרה הגבוהה ביותר שלו, ללא הארטיפקטים האקראיים שלעיתים מכים במערכות אלחוטיות אחרות. הרסיבר כולל מקלט חד ערוצי שעוקב אחרי כל תנועה שלכם עם טווח של עד 60 מטר, שזה המון.

באשר לאורך חיי הסוללה, המוצר עבר פיתוח שמבטיח שאורך חיי הסוללה יהיה ארוך ככל האפשר. ניתן להקליט במשך 24 שעות פשוט מזוג סוללת אלקליין AA, שזמינות לרכישה בכל מקום.

עוד דבר שחשוב לדבר עליו הוא קלות השימוש. ההתקנה של המערכת ממש פשוטה מכיוון שהמיקרופון מתחבר אוטומטית אל הרסיבר מבלי שתצטרכו להתאמץ. לוח קדמי של הרסיבר מראה לכם את נוכחות האות שלכם ואת חוזק האות, ואילו המחוונים על המשדר מאפשרים לכם לדעת בזריקת מבט מתי למשל הגיע הזמן להחליף את הסוללות. באשר ליציאות השמע הן XLR מאוזנות ו-1/4 TS אינץ' לא מאוזן, והן מאפשרות להתחבר למערכות PA, אם אתם שוחים ככה במושגי הסאונד ורוצים להתמקצע יותר.

עוד דבר, למיקרופון יש בקרה ממש נוחה – יש לו לחצני עוצמת קול להפעלה ממש בגוף המיקרופון. יש גם פונקציית Panic Mute שניתן להפעיל בלחיצה ארוכה על לחצן עוצמת הקול.

שורה תחתונה: בהחלט שווה את העלות 559 ₪. כאן תוכלו לרכוש >> https://ksp.co.il/t/01xDvJ

bottom of page