top of page
מיקרופון קריוקי לפלאפונים וטאבלטים IK Multimedia iRig Voice - צבע כחול

היי תוכניסטים! חושקת נפשכם להתקדם לדבר הבא בעת הזו שבה כל כך הרבה מייצרים תוכן מצולם. גם אתם רוצים. יש לכם שלל רעיונות לסרטונים שתוכלו להפיץ ביוטיוב וברשתות החברתיות. ואולי אתם יוצרים סרטונים תדמיתיים וחשוב לכם לעשות גם קריינות איכותית שתלווה את הסרטון. להקליט עם המיקרופון של הטלפון או של המחשב לא יוציא אתכם מקצועיים בעיני לקוחות פוטנציאליים. חשוב שתצאו הכי טוב והכי מקצועי, ולשם כך, חשוב שיהיה לכם מיקרופון איכותי ומקצועי. מצד שני, אתם לא רוצים לקרוע את הכיס, במיוחד לא עכשיו. אתם רוצים להצטייד בציוד תומך שבעלות מול תועלת ייצא לכם הכי משתלם. מצאתי לכם מיקרופון מצוין שמתחבר למרבית הטלפונים הניידים הקיימים בשוק וגם לטאבלטים של IK Multimedia – iRig Voice (בצבע כחול) שעולה בסך הכול 229 ₪, שזה מחיר שבהחלט שווה את התמורה.

בין אם יש לכם iPod, iPad, אייפון או בכלל מכשיר אנדרואיד מכל סוג שהוא, המיקרופון יתחבר אליו ויהפוך את המכשיר למערכת סאונד מתקדמת. יש כאלה שמשתמשים במיקרופון לטובת קריוקי אבל הוא נותן איכויות שנותנות מענה לצרכים דיגיטליים בדיוק במידה המקצועית הרצויה.

המיקרופון הותאם לשם הפקת איכות שמע לא פחות ממדהימה. זה מיקרופון שהופך לפרטנר מושלם להתממשקות עם כל אפליקציות הסאונד למיניהם. פשוט חברו אותו למכשיר וצאו לעבודה. המיקרופון מעוצב באופן ארגונומי כך שנוח להחזיק בו גם במשך שעות של הקלטה וצורתו מותאמת למעמד מיקרופונים סטנדרטים אם יש לכם אחד כזה. כמו כן, המיקרופון מותאם באופן ספציפי להעתקת מגוון תדרים קוליים. הוא עושה שימוש בתכנית קרדיואידית קומפקטית לטובת קליטת קול קרוב, שעושה הפרדה בין הקלט כאשר משתמשים במקביל במערכת רמקולים. יש למיקרופון מתג הפעלה/כיבוי לטובת הפעלה מהירה להשתקת צליל שאינו רצוי וכבל מתח גדול שתורם להפקת ביצועים יציבים ועקביים, גם אם אתם מקליטים תוך כדי תנועה מאוד קופצנית. במידה ואתם מצלמים נגיד תוך כדי הליכה, קפיצות, ריקוד, מה שזה לא יהיה 😊

ניתן להשיג את המיקרופון ב-5 צבעים לבחירתכם: ירוק, כחול, צהוב, ורוד ולבן. זה מוסיף סטייל ושיק אם אתם מצלמים את עצמכם. גוף המיקרופון עשוי מחומר תרמופלסטיק חזק אך מצד שני קל ועמיד מאוד. כלוב של אלומיניום מגן על המיקרופון מפני נפיחות וכן מלחות הנוצרות כתוצאה מהנשימות והבל הפה ולכן זה מיקרופון שיכול לשרת אתכם למשך שנים.

אם אתם רוצים להפוך את מכשיר הטלפון לסטודיו סאונד נייד הורידו את הפליקציית EZ Voice שמתממשקת עם המיקרופון הזה. היא חינמית ונמצאת בחנויות האפליקציות. היא מאפשרת לשמור כל הקלטה בנפרד בספרייה שלכם. ניתן להוסיף בה כל מיני אפקטים מקצועיים לסאונד ולשלוט עליו. בין האפקטים שיש באפליקציה: אפקט מורף, תיקון מגרש, אקולייזר ועוד. ניתן אפילו להקליט ולשתף ישירות מתוך האפליקציה. המיקרופון עובד גם עם אפליקציות סאונד שונות אחרות.

המיקרופון עולה 229 ₪ וניתן לרכוש אותו כאן >> https://ksp.co.il/t/01xDvJ

לרכישה
bottom of page