top of page
עדשה חכמה 16 מ''מ

169 ש״ח

היי תוכניסטים! עד כמה אתם יצירתיים מ-1 עד 10 בצילומי הסרטונים שלכם ליוטיוב? עד כמה אתם מביאים אותה בהפוכה לצופים שלכם? רוצים להיות אפילו יותר מ-10? יש לי היום המלצה על חדשה חכמה 16 "מ משולבת מאקרו לטלפונים ניידים מבית Pictar שתיקח את הצילומים שלכם לרמות חדשות של יצירתיות. עם העדשה הזו המולבשת על הטלפון שלכם (והעדשה מתאימה למרבית סוגי המצלמות) אין גבול למה שתוכלו לצלם. מדובר למעשה בעדשה שהיא שתי עדשות בגוף קומפקטי אחד – חדשה רחבה של 16 מ"מ לצילום רחב יותר וחדשות מקרו X12 המאפשרת לעשות צילומי מקרו גם לסטילס וגם לווידאו ולפתוח בפניכם ובפני הצופים שלכם עולמות תקריב חדשים ומדהימים.

עשויה להיות לכם התלבטות קשה באיזה פריים לבחור – רחב או רחוק, וזו תהיה התלבטות קשה במיוחד, כי אין חוקים – הכול פשוט יוצא מדהים עם העדשה הזו. העדשה הרחבה של 16 מ"מ לצילום רחב יותר תאפשר לכם לתפוס עד פי 2 בכל צילום. פרפקט עבור צילומי נוף, טיולים, צילומים אורבניים, צילומי סלפי קבוצתיים בהם משתתפים אנשים רבים בסרטון – הנה לכם הזדמנות לצלם את תוכנית האירוח הפרטית שלכם (אפילו שאסורה עכשיו התקהלות, כן?).

עדשת המאקרו X12 תאפשר לכם לצלם סרטוני מאקרו מטריפים של הדברים הכי קטנים שאתם יכולים להעלות על דעתכם. אם תמיד חשקה נפשכם לעשות סרטוני נשיונל גי'אוגרפיק סטייל על הנמלים שהשתלטו לכם על הכיור במטבח – זה הזמן לעשות את זה!

החדשה בנויה מזכוכית אופטית באיכות גבוהה מאוד מתוך הקפדה של תהליך ייצור ברמה איכותית ביותר. מבנה העדשה גם עמיד במיוחד הודות לגוף אלומיניום קשיח ששומר עליה גם במצבי צילום מאתגרים – טיולים, נסיעות או תנאי מזג אוויר לא נוחים כמו רוחות וגשמים.

קל מאוד להרכיב את העדשה על גבי המצלמה – היא כוללת מחבר קליפס שמתיישב נהדר כמעט על כל סוגי הטלפונים החכמים הקיימים בשוק – ואפשר להרכיב אותה גם על המצלמה הקדמית וגם על המצלמה האחורית. את המוצר תקבלו ביחד עם אפליקציית Pictar שמטרתה לבצע התאמה הכי קלה ונוחה שניתן של גוף העדשה אל הטלפון הנייד. תגלו באפליקציה 20 מצבי צילום לבחירה ושליטה מלאה על כל הפרמטרים של הצילום. מעבר לכך, הערכה כוללת תפס חיבור לטלפון נייד, תיק נשיקה וכיסויים קדמי ואחורי לעדשה.

כמה פרטים יבשים: עדשה כפולה, מבנה אופטי 3 groups, 4 elements, all glass, הרכב ציפוי העדשה 7  שכבות של blue coating, low flare, broadband anti-reflection, הגדלה: wide angle lens: 0.5x/ macro lens 12x, FOV 120 מעלות, מרחק צילום עדשת מאקרו: 3-5 מ"מ, מבנה אלומיניום, קוטר העדשה 35 מ"מ.

שורה תחתונה: לא תוכלו לצלם מדהים לפני שתהיה לכם עדשה כזו! לרכישה >> https://ksp.co.il/t/I4bx4L

bottom of page