top of page
תאורה חכמה למצלמות ולסמארטפונים Pictar

169 ש״ח

היי תוכניסטים! החלטתם להקים אולפן הוליוודי קטן ואינטימי משלכם ולשדר ממנו לכל העולם בערוץ היוטיוב שלכם? לא תאמינו איזה גאדג'טים מקסימים אפשר לחבר לטלפון הנייד ובין רגע להפוך על מקום שבו אתם נמצאים לאולפן מקצועי ואיכותי, בתקציבים מצחיקים. כל שנותר לכם כשיש כל כך הרבה פתרונות זולים ומצוינים, הוא להתמקד בתוכן היצירתי והמיוחד שלכם. הפעם בואו נדבר על משהו חשוב מאוד בצילום, אחד מאמצעי המבע הקולנועי החשובים ביותר עלי אדמות במושגים של סטודנטים לקולנוע שנה ג' – תאורה. ולא סתם תאורה, כי אם תאורה חכמה! ל-Pictar יש בדיוק גאדג'ט כזה של תאורה חכמה שמתאימה גם למצלמה וגם לסמארטפון שברגע שאתם מחברים לטלפון הקסם מתחיל לקרות. מה כל כך בתאורה הזו? תוכלו באמצעותה להעיר את הסצינה עם לא פחות מ-12 נורות ליד שניתן לעשות אתן משחקי תאורה מגוונים ככל העולה על דעתכם היצירתית. ניתן לצלם בכיף למעלה משעתיים ברציפות ללא כל צורך בטעינה.

התאורה שמגיע עם מתאם גם למצלמה וגם לטלפון נייד מספקת תאורה חזקה ואיכותית שעשוי לחולל פרטים לכל סרטון או תמונה ולהפוך אותם לכל כך אסתטיים ומו-שלמים. לא תאמינו כמה יפים תצאו עם התאורה הזו (רק שימו קצת פודרה להשלמת הפריזורה...).

הפעלת התאורה נעשית על ידי אפליקציית Pictar שאתם מורידים למכשירכם ובתוך האפליקציה אתם כבר יכולים לשלוט על מגוון פרמטרים חשובים כמו תאורה, איזון וגווני צבע. יש אפשרות לבחור מבין 20 מצבי צילום שונים ולשלוט באופן מאוד ספציפי בכל הפונקציות של התאורה בעבודתה עם מצלמת הטלפון שלכם.

בנוסף המוצר מגיע עם פילטר פיזור תאורה ייחודי, שמתחבר בקלות באמצעות מגנט ששומר על יציבות וגם חוסך במשקל. מומלץ להשתמש בו כי הוא עוזר לצילום להיראות מקצועי עד הסוף עם פיזור תאורה נכון על האובייקטים המצולמים. יש לכם אופציה לבחור בין שני סוגי פילטרים: אור רך או כתמתם.

עכשיו, איך תדעו עם התאורה הזו תתאים לטלפון שלכם? פשוט מאוד – ה-light smart מתאימה לכל סוגי האייפון ומרבית סוגי האנדרואיד הנמכרים בשוק, ואגב, אפילו לא צריך להסיר את כיסוי הטלפון הנייד בעת השימוש – כמה נוח!

לטובת מביני העניין, התאורה מוציאה אור בדירוג CRI שנע בין 97% ל-95% ובזווית של 120 מעלות.

כאשר מצלמים חשוב מאוד שהרציפות לא תיקטע, במיוחד אם מצלמים בלייב. אז ניתן להירגע בעניין הזה כי התאורה מגיעה עם סוללה חזקה במיוחד מובנית שמספיקה לשעתיים רצופות שלמות של שימוש כאשר הסוללה טעונה במלואה. כשהיא נגמרת, פשוט טענו אותה באמצעות כבל טעינה הכלול בערכה.

פרטים יבשים כי זה מאסט: 12 נורות לד יעילות מאוד, סוללה נטענת Mah2500, תאורה ניתנת לעמעום על ידי כפתור ייעודי, אפליקציה של pictar להורדה מחנויות האפליקציות, שני מתאמים לחיבור למצלמה ולטלפונים ניידים, טעינה באמצעות כבל מיקרו USB, תפוקת צבע של 3200, לעומת 5600 כאשר משתמשים בפילטר, בהירות: 0.5m – 900 LUX / 1m – 430 LUX. כל התאורה החכמה הזאת שוקלת בסך הכול 88 גרם.

ציוד החובה הזה לחובבי הצילום וליוטיוברים עלותו 135 ₪ בלבד, שזה מחיר משתלם במיוחד למוצר כזה איכותי ומקצועי. כאן תוכלו לרכוש >> https://ksp.co.il/t/8I2sgZ

bottom of page