top of page

אחלה בחירה

תוך כמה זמן אפשר להתחיל לשווק לקהילה שבנית?

עודכן: 19 בינו׳ 2023

אז אתם רוצים לפתוח קהילה כדי שהחברים בה יקנו מכם. יופי. כל הכבוד, אתם עושים כרגע את הטעות הכי גדולה שיש ואולי תשקלו שלא לפתוח אותה בכלל, כי אם זה המניע היחיד שלכם, אתם בבעיה.

קהילה היא לא אוסף לקוחות.





אנשים לא נכנסים לקהילה כדי להתחיל לקבל מכם תוכן שיווקי, למעשה, הם מיד יצאו ממנה בעצבים או יפסיקו להיכנס אליה אם יראו שאתם משווקים שם ללא הפסקה.


כשאתם פותחים קהילה, תנסו להיות אובססיביים לחוויה של חבר הקהילה ולשאול את עצמכם:

למה שהוא יהיה שם?

מה הוא יקבל?

מה הוא ימצא בקהילה שהוא לא מוצא במקומות אחרים?


אם אתם תהיו דושבאגים, ותתמקדו רק במה אתם תקבלו מהקהילה, או איך אתם תפיצו את עצמכם לדעת בתוך הקהילה, או תרוויחו ממנה בתוך חודש חודשיים, הקהילה שלכם לא רק שלא תצמח, אלא גם תעשה לכם שם רע. תשאלו את כל מנהלי הקהילות שמרוויחים הרבה והם יגידו לכם שבמשך שנים, הם בנו את הקהילה מבלי שהיא העניקה להם יותר מדי. כשהם משווקים את עצמם, הם עושים את זה בעדינות, ולא בצורה יומיומית אלא רק פעם בהרבה זמן.


אני מקפיד על זה שרק אחד מתוך 10 פוסטים שלי בקהילה, יהיה משהו שיווקי וגם זה מרגיש לי לפעמים יותר מדי.


זו אסטרטגיית התוכן שלי וגם אסטרטגיית התוכן והקהילה שלכם יכולות להיות שוות לא מעט. את כל זה אני משתף בקורס אסטרטגיית התוכן, שהוא סדרת סרטונים בהם תלמדו איך לייצר אסטרטגיית תוכן לעסק שלכם, שתהיה שווה כסף. שתהיה שווה לידים. שתעבוד בשבילכם במקום שאתם רק תעבדו בשבילה. השקעתי מאד ביצירת התכנים כדי שיהיו פרקטיים וילוו אתכם בכל שלב מבניית התשתית ועד לרווחים. אפשר להירשם באיזור הייעודי של קורס אסטרטגיית התוכן באתר ושם גם יחכה לכם.ן סילבוס, כמובן.

אפשרות נוספת היא לתת לי לנהל עבורכם את אסטרטגיית התוכן בקהילה שלכם.

61 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page