top of page

אחלה בחירה

למה ארגונים פותחים קהילה פנים ארגונית?

עודכן: 15 בדצמ׳ 2021

יותר ויותר ארגונים פותחים קהילות פנים ארגוניות לעובדים שלהם והם עושים את זה מכמה סיבות ותועלות:

  1. עובדים היום לא מחפשים רק בוסיות, הם מחפשים קואצ׳ריות (אחרת הם נוטשים את הארגון). קהילה פנים ארגונית עשוייה להפחית את הסיכוי לנטישת עובדים ולהגביר את מידת ההגשמה העצמית שלהם בארגון.

  2. פידבק צריך לקבל בכל יום בשנה ולא רק בשיחות הערכה. בקהילה פנים ארגונית העובדים מצליחים לקבל הרבה יותר נקודות פידבק מאשר ללא קיומה של קהילה כזו.

  3. חברתיות בעידן העבודה מרחוק: פינת קפה הולכות ונעלמות מחיינו מאחר ובארגונים רבים מרבית העבודה עברה להיות מרחוק, וקהילה היא דרך טובה להתעדכן בענייני ההא והדא של הארגון.

  4. קליטת עובדים חדשים: כאשר עובדים מרחוק קשה לעובדים חדשים לזהות את האינטריגות ויחסי הכוחות בתוך הארגון וקהילה עשוייה להקל על התהליך הזה.

  5. שיתוף ידע ופתרונות יצירתיים: הרבה ידע נשאר אצל העובדים ולא משותף. הוא נשאר רק על המחשב שלהם ובתכניות מגירה. בקהילה אפשר לפתור אתגרים מהארגון בצורה שמביאה ידע מכל קצוות הארגון ועוזרת לפתח יצירתיות בפתרון בעיות.

הכנסתי את כל היתרונות והתועלות לארגון לסרטון אחד מקיף.


אני מאמין שבנקודה הזו אתם כבר מבינים את הערך שקהילה פנים ארגונית מביאה איתה. אז אם אתם רוצים ללמוד יותר לעומק איך מנהלים קהילה, אפשר לעשות את זה ביחד איתי בבית הספר לניהול קהילות, או לקחת את הקורס הדיגיטלי שבניתי לכך. האופציה השלישית היא לתת לי לנהל עבורכם את הקהילה :) יש על זה עוד פרטים כאן.

bottom of page