top of page

אחלה בחירה

איזה משברים חווים הרבה מנהלי קהילה?

זה בול כמו בזוגיות. חודשיים אחרי שפתחתם קהילה הקול הפנימי שלכם ישמע פחות או יותר ככה:

זה מתאים?

היא האחת?

אני פה למחוייבות ארוכת טווח או שזה סתם יהיה איזה סטוץ?

אולי אני אכנס לטיקטוק במקום?

אף פעם לא הייתי טוב בקשרים ארוכים.

בסוף אני אשקיע בה מלא והיא רק תפגע בי.


כן זה קורה אחרי חודשיים, וזה קורה לכולם, גם בקרב מנהלי הקהילות שממש הצליחו, רבים עברו את השלב הזה והתגברו על משבר החודשיים. הכוונה היא לא להתמיד עם ראש בקיר. אם אין בינכם כימיה ומשיכה אין מצב שתמשיכו בקשר, נכון? אז אותו דבר נכון לגבי קהילה. אם היא לא מעניינת אתכם ואתם מרגישים שכל דייט שלכם הוא לא כיפי, אז אל.


אבל אם כן יש כימיה ואתם מרגישים שאתם צריכים לעבוד על תחומי עניין משותפים... זה כבר עניין אחר. וחבל לוותר על הקשר. מאד יכול להיות שאתם תשנו לאורך זמן את אופי הקשר בינכם לבין הקהילה, תוסיפו דברים חדשים כדי שיהיה מעניין ומגוון ותתפתחו.


כמו קשר זוגי ההתחלה לא דומה לתקופה שאתם כבר חמש שנים ביחד, אבל אל תיתנו למשבר החודשיים להרוס לכם את הקהילה, אחרי חודשיים יכול להיות שהשגרירים הראשונים ששמתם בקהילה קצת התעייפו, יכול להיות שנגמרו לכם הרעיונות לפוסטים, אתם בטח מרגישים שהקהילה לא קרובה אפילו להחזיר את ההשקעה וזה לגמרי טבעי.

כי אחרי חודשיים כלום מהדברים האלה לא אמור לקרות. אני עקבתי אחרי התפתחות הקהילה שלי שבוע אחר שבוע במשך חמש שנים ואם מסתכלים על החודשיים הראשונים, התוצאות היו פשוט עלובות, אבל בחרתי כן להמשיך. לא יודע למה, אז זו היתה אינטואיציה. אין לי משהו מדעי לומר על זה. אבל הרגשתי שזה דבר נכון והיום אני מסתכל אחורה ומאד שמח שזה מה שעשיתי.


כי קהילת אנשי התוכן שלי מונה כבר עשרות אלפי חברים.

33 צפיות0 תגובות
bottom of page