top of page

אחלה בחירה

להשתמש או לא להשתמש באופציית התיוג Everyone? זו השאלה

עודכן: 29 בדצמ׳ 2022

ואני אתחיל בתשובה: לא.


החל מחודש ספטמבר 2022, פייסבוק הטמיעה אופצייה חדשה שזמינה למנהלי קהילות. האפשרות לתייג את כל חברי הקהילה, במכה אחת. על פניו, האופציה הזו קסמה להרבה מנהלי קהילות שבמקרים רבים מביעים תסכול מכך שרק אחוז קטן מתוך חברי הקהילה נחשף לפוסטים השונים שהם מעלים, ובמיוחד כאשר יש להם מסר חשוב לחברי הקהילה.


אך בפועל, האופציה הזו פשוט מרתיחה חברי קהילה והיא אחד הפקטורים המשמעותיים שמובילים לעזיבה של חברי הקהילה. מספיק רק לראות את התגובות לפוסט שכתבתי בנושא וחשף כמה השנאה כלפי האופציה הזו משמעותית?



תשקיעו בתוכן מעניין ולא בלתייג אנשים!

הלקח היותר משמעותי שמנהלי קהילות צריכים ללמוד מזה, הוא שלא די בלתייג את כולם כדי שיקראו את התוכן שלכם. תוכן טוב מגיע לאנשים בלי קשר לשעה שבה פורסם, או אם תייגתם אנשים. אם התוכן טוב, אנשים מגיבים אליו. אם התוכן לא מעניין, גם צעדים מלאכותיים כמו לתייג את כולם לא ישפרו בהרבה את המצב. אני חושב שאחד הכלים הכי משמעותיים כדי לאתר איזה תוכן מעניין את הקהילה, הוא להסתכל אילו פוסטים כן עבדו בקהילה שלכם.


תייגתם את כולם? הם יצאו מהקהילה

אני מסתכל על האפשרות לתייג את כולם כמו לשלוח הודעה קולית באורך 8 דקות.

אני מסתכל על האפשרות לתייג את כולם, כמו ספאם.

אני מסתכל על האפשרות לתייג את כולם, כמו מנגנון הרס עצמי ליציאת אנשים מהקהילה.


אין לי כוונה כאן לפוסט ארוך, פשוט רציתי לשתף אתכם במה שאני מרגיש כשמתייגים אותי ולמה אני ממליץ לכם שלא להשתמש בפיצ׳ר השטני הזה.





אני מאמין גדול בתוכן. מבחינתי הוא איש המכירות הכי טוב שלנו, הוא השופר הכי יעיל למסרים שלנו והוא פשוט לא מתעייף לעולם ועובד עבורנו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אבל כדי שהתוכן שלנו יהיה כל אלו, הוא צריך להיות בנוי על בסיס אסטרטגיית תוכן מיטבית ומותאמת אישית. כן, ניחשתם נכון, אני הולך להציע לכם ולכן לדבר איתי על אסטרטגיית התוכן שלכם ממש בלחיצה על הקישור הזה.




85 צפיות0 תגובות
bottom of page