top of page

אחלה בחירה

כיצד ניתן להגדיל את כמות העוקבים?

עודכן: 13 בדצמ׳ 2021

עוקבים, כולם רוצים עוקבים וכמה שיותר מהם. הגדלת כמות העוקבים היא אכן סוגיה שמטרידה רבים שמנהלים נכסים דיגיטליים שונים. בין אם זה באינסטגרם, פייסבוק או טוויטר, אני ממליץ לאמץ את העקרונות הבאים שעשויים להביא לגדילה איכותית בכמות העוקבים. כמובן, שאני שולל מכל יסוד הגדלה מלאכותית של מספר העוקבים באמצעות קניית עוקבים מזוייפים בשופינג בטורקיה. הנה שיטות פרקטיות שעובדות:

אימוץ מסר אחיד ואחד

תשומת הלב האנושית מוגבלת וגם החשיפה במדיה החברתית. אם אתם רוצים שאנשים יתייחסו אליכם, עליכם לשדר את אותו המסר בדיוק בכל הנכסים הדיגיטליים. בכל פעם שאתם מעלים משהו שהוא קצת שונה, משתפים תמונה סאחית ממסעדת שף או תמונה של הילד שלכם – אתם מבזבזים את החשיפה שקיבלתם בלי להעביר שום מסר. אם אתם ״בלאגניסטים דיגיטליים״, המסר שלכם יאבד בין התמונות והדברים הלא קשורים שהעליתם.

תחזוק מספר נכסים דיגיטליים

נכס דיגיטלי אחד זה לא מספיק, צריך כמה וצריך לייצר בהם תוכן באופן שוטף. משהו משותף שמצאתי לכל האנשים שאני מכיר וחזקים דיגיטלית, זה שיש להם מספר נכסים. אינסטגרם, פייסבוק ובלוג, או ערוץ יוטיוב, טלגרם וניוזלטר. כמובן שגם פרופיל Quora יכול להוסיף. השילוב לא חשוב, אלא העיקרון שהם מגדילים את כמות הנגיעות הדיגיטליות שיש להם עם אנשים. הנה הצצה לאיך אני עושה את זה: https://linktr.ee/tochenistim.

הפנייה מכל נכס דיגיטלי לנכס נוסף

אם יש לכם כמה נכסים דיגיטליים והם לא מפרים ומקשרים זה לזה, אז חבל מאד כי אתם מפספסים הזדמנויות להגדלת כמות הנגיעות הדיגיטליות שיש לכם עם בני אדם. לדוגמא בסוף סרטון יוטיוב, עליכם לעודד הרשמה לניוזלטר. כמו שמתוך הפוסט הזה באתר שלי, אני מעודד אתכם בצורה אלגנטית להצטרף לקהילת התוכניסטים.



מסר צנוע לפיו אתם תמיד בלמידה

הטיפ הזה הוא ברמת התוכן. אנשים לא אוהבים לשמוע אנשים שיודעים הכל וזה גם די לא אמין אם מישהו חושב ככה. אנשים שמאד מצליחים למשוך תשומת לב בדיגיטל הם כאלו ששואלים שאלות, עוברים מסע ומתפתחים ולא כאלו שהם כבר ״מפותחים״ ויודעים הכל. בדיוק כמו שפה אשמח לשמוע גם טיפים שלכם לנוכחות דיגיטלית מוגברת בתגובה למאמר שלי.

התמדה, התמדה, התמדה

אין כזה דבר חודש ״בא לי״ חודש לא ״בא לי״ אצל המצליחנים שצוברים עוקבים רבים. אנשים שמצליחים מאד בדיגיטל מתכננים מראש כמה פעמים בשבוע הם הולכים לייצר תוכן ועומדים בזה. התמדה היא הרבה יותר חשובה להם מאיכות ואם הם ייצרו תוכן בינוני הם יעדיפו לשתף אותו מאשר לא לשתף שום דבר. כי אנשים אוהבים הרגלים, במיוחד ימים קבועים.


אסטרטגיית התוכן והקהילה שלכם יכולות להיות שוות המון כסף ברגע שהיא תתחיל להביא לקוחות. את כל זה אני משתף בקורס אסטרטגיית התוכן ובניית הקהילה, שהוא בעצם עשרות סרטונים פרקטיים בהם תלמדו איך לייצר אסטרטגיית תוכן לעסק שלכם, שתהיה שווה כסף. שתהיה שווה לידים. שתעבוד בשבילכם במקום שאתם רק תעבדו בשבילה. השקעתי בקורס הזה ממש והמחיר סופר-סופר משתלם, של 400 שקלים. אפשר להתרשם ולהירשם בעמוד הקורס הדיגיטלי לאסטרטגיית תוכן באתר ושם גם יחכה לכם.ן סילבוס, כמובן.




346 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page