top of page

אחלה בחירה

האם כמנהלי קהילה אתם צריכים להיכנס לטיקטוק?

העמדה שלי היא שקהילה חייבת לשבת על כמה פלטפורמות, ומאד יכול להיות שגם לטיקטוק.


וזה הכל בגלל אמא שלכם. אני אסביר. ב-2010 פייסבוק היה דבר מגניב ואנשים התחילו איתכם שם והעליתם מלא תמונות מטיולים סאחיים שלכם. ואז ב-2012 אמא שלכם נכנסה לפייסבוק וזה הפסיק להיות מגניב אז עברתם לאינסטגרם ורגע לפני שהתחלתם לטפח שם פרופיל ממש מושקע ולקבל מלא עוקבים אז אמא שלכם נכנסה גם לשם. ואז הגעתם לטיקטוק ולא רחוק היום מזה שאמא שלכם תעקוב אחריכם גם בטיקטוק ותראה את הסרטונים המביכים שאתם מעלים לשם או גרוע מזה תתחיל טיקטוק משלה ותתפוצץ.



ולכן, כשאתם בונים קהילה, אתם חייבים להיות בכמה פלטפורמות. אסור להסתמך על פלטפורמה אחת כי זה נורמלי שאנשים יעברו בין רשתות חברתיות בהתאם לרוח הזמן. הקהילה שלי נמצאת גם באתר אינטרנט משלה, גם בקהילת פייסבוק, גם בערוץ יוטיוב, גם בלינקדאין גם בקווארה, בטיקטוק, גם במפגשים פיזיים בגג שלי ואפילו בניוזלטר.

ככה יש לי מקסימום נקודות מגע דיגיטליות עם אנשים ואני ממקסם את היכולת להגיע לתשומת הלב שלהם וגם מאבטח את עצמי מפני תרחיש אימה שאחת מהפלטפורמות תיסגר או לא תהיה רלוונטית יותר.



אין לי בעיה להודות בזה שאת רוב הדברים שכתבתי כאן למדתי על בשרי תוך כדי תנועה. היום אני יודע להצביע על לא מעט דברים שעשיתי במהלך הדרך ואני משתף אותם בקורס הדיגיטלי שלי לבניית אסטרטגיית תוכן וקהילה עם עשרות סרטונים פרקטיים שינחו אתכם איך לעשות את זה נכון. כי עם אסטרטגיית תוכן נכונה הקהילה שלכם יכולה להיות שווה המון כסף, ברגע שהיא תתחיל להביא לקוחות. יודעים מה, גם אם אין לכם עדיין קהילה, זה לגמריי בסדר. אבל כן צריכה להיות לכם אסטרטגיית תוכן. אפשר להתרשם ולהירשם בעמוד הקורס לאסטרטגיית תוכן באתר ושם גם יחכה לכם הסילבוס.

28 צפיות0 תגובות
bottom of page