top of page

אחלה בחירה

איך אני מתכונן ליום צילום לערוץ ה-Youtube?

עודכן: 13 בדצמ׳ 2021

אם פעם תהיתם מה קורה לפני הסרטונים המושקעים שאתם רואים בערוץ היוטיוב שלי, אז בפוסט הזה תקבלו תמונה מצויינת של ההכנה שלי ליום צילום לערוץ ה-Youtube. ימי צילום כאלו יכולים להיות מאד יקרים ואם לא מתכוננים אליהם כראוי הכל יורד לטמיון. הכנתי לכם בצורה מדוייקת את הצעדים שאני עושה כדי לתכנן כל צעד ושעל ביום הצילום ולמקסם את האפקטיביות שלו.


לתכנן כאילו יש מחר

בתמונה שאתם רואים מפורטים הפלייליסטים שאני מתכוון לצלם. ביוטיוב, מוטב לחשוב בצורה של מקבצי וידאויים ולא להעלות בכל פעם שמתחשק. לכל רשימת וידאו צריך להיות רעיון מסודר ואני מתכנן את הסדר שלהם. כלומר איזה סרטון יהיה אחרי איזה סרטון.


המנויים לערוץ נמצאים בפרטים הקטנים

לא מספיק לרשום את הנושא של הוידאו ולהתחיל לדבר. לפני כל סרטון אני כותב לעצמי פירוט די מדוייק של הסרטון. זה מורכב מפתיח (כדאי להתחיל ישר בנקודה ולא לברבר), אינטרו (כמה שניות פתיחה לערוץ) והחלק הארי של הסרטון שאלו הנקודות שאני רוצה לומר. כל אלו פתוחים לידי באייפד. מעבר לזה, אני מנסה להכניס מראש בדיחות מצחיקות, שבירות קרח, את הסרטון הבא שאפנה אליו ופריטי מידע נוספים שאפשר להפנות אליהם מהסרטון כדי שהוא יהיה מהימן יותר.


כלי חינמי שמעטים מדי משתמשים בו

תכנון שם הסרטון באמצעות כלי ההשלמה האוטומטי של יוטיוב: מאד חשוב לתת שם נכון לסרטון שאנשים באמת יחפשו ולכן הכלי הכי פשוט שאני מכיר לזה הוא Google trends בשילוב כלי ההשלמה האוטומטי ביוטיוב. מה עושים? 1. נסו לראות איך אנשים כותבים את הנושא עליו אתם עושים חיפוש ביוטיוב.

2. רשמו כמה ביטויים שעלו בכלי ההשלמה.

3. היכנסו לגוגל טרנדס ושם אפשר להשוות בין שני מינוחים שונים ולבקש לראות מה יותר פופולארי ביוטיוב עצמה.

צפו בסרטון הזה ואני מבטיח שבעוד 11 דקות הכל יראה לכם יותר ברור:


תתחברו לסטייליסטית שבכם.ן

זה ממש חשוב להחליף בגדים מסרטון לסרטון, אתם לא רוצים להיראות מוזנחים בערוץ. אני מצלם 10 סרטונים ביום, אבל לא כל מי שיצפה בערוץ צריך לדעת את זה. בחרתי בגדים עם טון וסטייל יחסית שקט, לא צבעים צעקניים ולא הדפסים מורכבים מדי. חולצות מכופתרות חלקות. בנוסף כדאי להכין מראש רשימת עזרים שצריך לסרטונים. יש לי שיער קצוץ, אך כפי שמורן זר קצנשטיין שעבדה בעבר ביוטיוב אמרה לי פעם בסרטון: כל עוד השיער נראה טוב, הכל טוב.



סט דה סט

אני מתכוון לצלם בעצמי מתישהו בעתיד, אבל בינתיים אני נהנה משירותיו של הצלם המופלא לידור כהן, Lidor Cohen שהוא ממש במקרה גם הצלם של הישרדות! אתם קולטים שאותה מצלמה שצילמה את הישרדות בפיליפינים אחראית על הערוץ שלי?

לא לשכוח לעשות אישור סט ופריים: לפני שמתחילים לצלם צריך לבדוק פעם אחת שהסאונד כמו שצריך, שהתאורה כמו שצריך, שהכל עובר למחשב חלק ושהפריים נראה טוב.


כל מה שנכתב למעלה אלו דברים שאני אשכרה עושה כחלק מאסטרטגיית התוכן שלי והנה החלק השיווקי של המאמר: אסטרטגיית התוכן והקהילה שלכם יכולות להיות שוות המון כסף ברגע שהיא תתחיל להביא לקוחות. את כל זה אני משתף בקורס אסטרטגיית התוכן ובניית קהילה, שזה קורס עם עשרות סרטונים פרקטיים (כמו אלו שהרגע סיפרתי לכם על מאחורי הקלעים שלהם) בהם תלמדו איך לייצר אסטרטגיית תוכן לעסק שלכם, שתהיה שווה כסף. שתהיה שווה לידים. סרטונים ביוטיוב, בלוג, אתר - איך לגרום לכל התזמורת הזו להתחיל לנגן הכנסות. אסטרטגיית תוכן שתעבוד בשבילכם במקום שאתם רק תעבדו בשבילה. הסילבוס מושקע והמחיר סופר-סופר משתלם, של 400 שקלים. אפשר להירשם ישירות בעמוד הייעודי של קורס אסטרטגיית התוכן שלי ושם גם יחכה לכם.ן סילבוס, כמובן.



355 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page