top of page

אחלה בחירה

איך לתכנן סרטון Youtube מצויין?

עודכן: 14 בדצמ׳ 2021

ישנן הרבה דרכים מקוריות לתכנן סרטונים לפלטפורמת Youtube, אך השיטה שבחרתי לשתף איתכם היא השיטה שאיפשרה לי להפוך לפס ייצור לסרטונים במחיר סביר ובאיכות גבוהה מאד. התשובה הזו תעזור לכם, צעד אחר צעד, לתכנן את הסרטון שלכם.




פתיח: 15 שניות שיספרו לצופים על מה עומד לדבר הסרטון. להתחיל ישר בנקודה ולהיות תכליתיים. למשל, אם אתם עומדים לצלם סרטון על איך אתם בוחרים בגדים לראיון עבודה, אל תתחילו ב-״בסרטון הזה אני עומד לדבר על איך בוחרים בגדים לראיון עבודה״ אלא תתחילו ב-״יש לכם מחר ראיון עבודה ואין לך מושג מה ללבוש? בואו נתחיל בזה שאתם לא לובשים חולצה שחורה. עוד 9 טיפים מחכים לכם בסרטון, בואו נתחיל.״


סרטון Intro: פתיח מגניב של 6 שניות לכל היותר. אני יצרתי את שלי ב-Fiverr ועלה לי 90 שקלים שהיו ממש שווים את זה. לי זה עלה רק 75 שקלים ב-Fiverr, אז בלי תירוצים פליז.



עיקרי התוכן: נסו להתכנס לנקודות שקל לעקוב אחריהן. בסך הכל בין 3-5 נקודות שתרצו להבהיר. השתמשו בדוגמאות - זה מאד מקל עבור הצופים. השאירו מספיק מקום מאחוריכם כדי שתוכלו להשתיל לאחר מכן בעריכה תמונות שיחמיאו לזה. כתבו לכם על לוח שנמצא מולכם את הנקודות ואל תנסו לומר הכל ב-One shot אלא דברו על זה נקודה נקודה כך שתצאו קוהרנטים ונעימים לשמיעה.


סיכום: אמרו בכמה משפטים קצרים (לא יותר מ-20 שניות) מה למדתם בסרטון.


המלצה על הסרטון הבא

נקודה חשובה! לפני שתתחילו לצלם את הסרטון ספרו כבר מה יהיה הסרטון הבא. הקדישו לכך כמה שניות בסוף הסרטון וכתבו לכם על הלוח שהמלצתי עליו מראש מה יהיה הסרטון הבא. הקפידו שיהיה קשר נושאי ניתן להסברה בין שניהם בצורה נהירה.


המלצה לעשות מנוי (Subscribe): קריאה לפעולה לעשיית סבסקרייב שמשתנה בכל סרטון. הנה כמה רעיונות שאני משתמש בהם:

  • תזכרו שאני בן 31 ועושה סרטונים ביוטיוב, אז תעשו לי סבסקרייב

  • כשאתם עושים סבסקרייב זה נותן לי מלא מוטיבציה לעשות עוד סרטונים

  • פליזזזזזזזז תעשו לי סבסקרייב, אני מתחנן ומוכן לעשות הכל בשביל זה. סתם. האחרון לא אמיתי ונועד רק לשעשע אתכם.


עדיין אין לך אסטרטגיית תוכן וקהילה של אנשים שמחוברים לעסק שלך?


לא למדתי את כל הדברים האלו ביום אחד והאמת? אני לומד כל פעם משהו חדש ומחפש תמיד איך להתפתח ולהשתפר ובכללי להיות במגמת עליה מתמדת בכל הנוגע לאסטרטגיית התוכן שלי בכל הפלטפורמות שבהן אני נמצא. ואם אני בוחר לשתף משהו כמו המאמר הזה אז זה כי אלו דברים שניסיתי בעצמי ואני יודע לומר שהם עובדים. כמו ששמתם לב, את הידע שלי אני לא שומר רק לעצמי ולכן בא לי לספר לכם על הקורס הדיגיטלי שלי ליצירת אסטרטגיית תוכן. הקורס הזה מורכב מעשרות סרטוני הדרכה פרקטיים בהם תלמדו לייצר אסטרטגיית תוכן שתביא אתכם לפרונט ושהתכנים שלכם יהיו נציגי המכירות שלכם 24/7. הקורס הזה הוא סופר משתלם כי הוא עולה רק 400 שקלים ואחרי שתקראו את הסילבוס תבינו איך הוא הולך להגדיל לכם את ההכנסות משמעותית, אם תפעלו על פי אסטרטגיית תוכן מסודרת. כל הפרטים על הקורס נמצאים ממש כאן.


אגב, אסטרטגיית תוכן היא אחלה של דבר, אבל יחד עם קהילה משלכם הן יכולות להיות שוות המון כסף ברגע שהאסטרטגיה מתחילה להביא לקוחות. את כל זה אני משתף בבית הספר לניהול קהילות, שהוא סדרת מפגשים בלייב ביחד איתי שבהם תלמדו איך לייצר קהילה סביב העסק שלכם וליצור סביבה אסטרטגיית תוכן שתהיה שווה כסף. שתהיה שווה לידים. שתעבוד בשבילכם במקום שאתם רק תעבדו בשבילה. ממש השקעתי בסילבוס של התוכנית הזו ואם זה רלוונטי אליכם.ן אשמח שנדבר על זה דרך הקישור שפה.



146 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page